Jak naleznete zboží, o které máte zájem: Vyberte požadované kategorie a následně druh zboží včetně zadání barvy a velikosti.
Pokud chcete vložit zboží do nákupního košíku, klikněte na ikonu znázorňující košík. Pokračovat v nákupu dalšího zboží můžete kliknutím na tlačítko "zpět".
Pokud jste na našich stránkách poprvé, je nutná registrace, kterou můžete provést kdykoliv.
Veškeré objednávky v e-shopu jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře.
Ceny jsou platné v den objednávky, pokud dojde ke zvýšení ceny až po Vaší objednávce, platí původní cena.
Společnost Elopur spol. s r.o. si vyhrazuje právo klienta telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.
Způsob platby při nákupu v e-shopu:
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce. Zboží je odesíláno prostřednictvím České pošty, nebo přepravní společností (dle specifikace zákazníka)
Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 3 prac. dnů od obdržení platby).
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
1. Informujte nás o reklamaci e-mailem, popř. zavolejte(veškeré údaje najdete v sekci kontakt na hlavní stránce).
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.
Od zákazníka musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží, a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČO a DIČ.
Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému je neposkytujeme. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách.